Zone OREN CIK AID
Jangan noti-noti....
SELAMAT DATANG

p/s: karya saya tak best mana pun...no kopi n pasta taw!
Menulis Bila rajin....Mengedit bila malas....Melakar bila ada Idea..

#bercuti dipulau oren....

Followers

29 Disember 2012

Promo: Jungle girl











Promo:
*Dia berani. Penuh misteri. Susah nak mentafsir apa yang bermain difikiran. Kadang-kadang kelakuan dia dipenuhi rahsia. Hutan tempat dia. nyawanya berbumbungkan langit. Keseorangan dalam hutan. Siapa dia?~Afi Zaidan
*Penakut! Nama je lelaki. Badan tough tapi hati kecut. Sikap dia mengundang tawa. Ada jugak lelaki seperti dia. macho konon. Sekali kena uji berlari menyorok dalam selimut~ Sacara.
*Sikap dia macam bayang-bayang mengekori. dia kuat! Lelaki idaman ke? macam tak je~durrah qaisara





Hello!” jerit Afi. Hampir setengah jam dia menjerit meminta pertolongan. Dengan keadaan yang terbalik membuatkan dia semakin penat. Dia mengeluh.
Good! Dah la sesat lepas tu tergantung pada pokok! Good! memang terbaik!” jerit Afi. Dia meronta-ronta. Kedua-dua belah kakinya sudah pun terikat diatas pokok. Semasa merayau-rayau mencari jalan keluar dia terpijak perangkap.
“Ku sangka kan kijang rupanya manusia. Melepas rezeki malam ini” bunyi suara yang hampir Afi membuatkan Afi tersentak.
“Siapa itu! Tolong…tolong…” jerit Afi. Dia menarik nafas. Ada jugak yang boleh membantu dirinya sebentar nanti.
“Aku hantu” suara itu mengilai. Afi yang mendengar sudah pucat. Dia memandang keliling. Masih awal. Langit masih cerah. Cahaya yang semakin panas menandakan baru tengah hari.




coming soon......~~~~~
sedikit sedutan.....^_^
berehat sebentar bersama kokocruch....

3 ulasan:

Murasaki Hana berkata...

Yeah! cerita baru....berdebar2 nak tau cerita strusnya...

KaryakuHatiku berkata...

Akhirnya...
up cpt ye kak lolen...

o-ReN berkata...

hana: hheh..tak tahu la bila akan siap cite ini...
HN: akhirnya..hehehehe